6-poängsmatch och plats på skolhemsidan

 
Okej, mitt internet är lite konstigt nu igen, därför har jag varit lite seg!

Väldigt roliga nyheter!

Kan börja med att länka, lokalkändis som man är! Fick plats på skolhemsidan efter att jag blev uttagen i All Sun´s lag. Då jag är den typ fjärde personen som fått en omnämning individuellt i år så var jag hyfsat glad!
Min mattelärare (och min fotbollscoach) Mr Dimatteo visade mig det på hans dator mot slutet av lektionen, var på bra humör resten av dagen!

http://www.sel.k12.oh.us/protected/ArticleView.aspx?iid=6GGGUB2&dasi=3PI0
 För er som är för lata för att gå in på sidan, här kommer ett screenshot!
Och det var fotbollen det, nu tlll mer aktella bedrifter, hade väldigt kul idag när vi hadehockeymatch!
Vi hade väl inte direkt dom bästa förutsättningarna inför matchen. Till att börja med så är vi bara 9 utespelare. Just nu är dock en borta med hjärnskaknng, en borta med en knäskada och en kille är avstängd efter en fight förra matchen. Så nu var det dags för bortamatch i Canfield, 1,5 timme bort. På bussen dit fanns 6 utespelare + målvakt + 3 tränare + Eliza (knäskada) och Levi (avstängd), två spelara som var borta från spel, de hängde med för att kolla!
 
Vi var ju grova underdogs, kul då att vi går ut och fullständigt krossar dom i första perioden, även om dom har 20 spelare i sin trupp! Första periode slutar 4-0. Hela matchen slutar 6-1. Jag gjorde 5 mål och en assist :) kul match med andra ord!
 
Nu får vi se om jag kan hålla uppe mitt målsnitt på fredag, då har vi hemmamatch! Vi får se, nu är jag form iaf haha!
 
Efter träningen i torsdags åkte vi till Dunkin Donuts så att en av coacherna kunde ge mig vad han lovat, han sa nämligen innan träningsmatchen att den som gjorde hattrick skulle få $100 och hans klubba, detta ändrades dock efter halva matchen när jag hade 2 mål till ett dussin donuts, here the are :)
 
Och här är min fina puck som jag fick efter Nordonia-matchen, player of the game :)
12/2/12 - 4 goals - Nordonia!

Ciao!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du får en att känna sig speciell här i Sverige när du är värsta star där nere! Haha.
Hur länge har man jullov där borta då? :)

Svar: Haha segt svar men aja, haha representing Sweden :)! vi har jullov i 3 veckor, typ samma som er hemma i Sverige.
usaviktor.blogg.se

2012-12-21 @ 15:48:36
Postat av: Vicki

Grattis för fotbollsgrejen fan va coolt!

Svar: Tack!
usaviktor.blogg.se

2012-12-30 @ 06:24:28
URL: http://vickigoesamerican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0