Bilder!

Tycker jag är inne i ett härligt blogg-flow just nu, så varför inte fortsätta med ett litet bildspel!

Börjar med två bilder från när jag och John gick på en Cleveland Cavaliers match, basket. Det var visserligen bara en träningsmatch inför säsongen mot ett italienskt lag men känslan var fortfarande cool!

 
 
För några veckor sen gick vi på en Cleveland Indians ("the tribe") match som jag tror att jag berättade om! Coolt!
 
 
 
 
Jag berättade om IKEA- besöket och ni kan ju förstå att det kändes som hemma med skyltar som denna!
 
 
Passar på att svara på två kommertarer till inlägget "American experience med Polisstopp, kunglig känsla i skolan, baseboll och amerikansk fotboll".

Edvin:
Gôtt med en rejäl uppdatering :) 

Två saker jag inte fattade dock. 
Slapp ni ticket (dvs den som körde) och vem vann footballmatchen?

Polisstoppet kunde tydligen vara dåligt för min värdpappa så det fick tas bort men summeringen är att han körde för fort så vi blev stoppade, men ja vi slapp ticket efter lite snack om att jag var utbytesstudent :)
Och vi vann fotbollsmatchen!
Om man vill ha mer utförliga svar kan ni lämna en kommentar med mailadress. 
 
Elin:
Tråkigt att uppdateringarna inte kommer så ofta längre! Ser verkligen fram emot nästa inlägg och att få höra om homecoming m.m.
 
Hoppas jag motsvarade förväntningarna :)
 
Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0