Yeah!

Nu har jag fått min placering bekräftad, känns galet skönt!

Har just skickat iväg första brevet till Johnathan, som min värdpappa heter. Det var riktigt svårt att skriva eftersom man inte riktigt visste vad man skulle och inte skulle skriva i det första brevet! Jag tyckte iaf att det blev ganska bra till slut, nu inväntar jag nervöst hans svar, haha.
 
Det blev Charles F Brush High School och nu börjar det kännas verkligt, när jag inte hade placering och ingen aning var jag skulle hamna kändes det inte rikitgt som om jag skulle åka, nu börjar det komma :)
Om jag förstod informationen rätt börjar skolan den 22a august, om 33 dagar, sjukt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0