Sverigepaket och säsongspremiär!

Jo Angelica, nog är jag inne på bättringsvägen! Känner mig riktigt inne ett bloggflow just nu, även om förra gången jag skrev det ledde det till ett 3 veckors uppehåll, så ska väl inte jinxa det, men men. 

Anyway, den här veckan har det inte hänt så mycket. Det roligaste som har hänt var att en bil krashade in i vårt lilla träd på framgården så att det rycktes upp vid rötterna, 4 polisbilar kom! Killen som körde klarade sig dock. Tyvärr så missade jag allt det roliga då jag var iväg på hockeyträning, segt!
 
Annars så är den outmanade vinnaren för bästa händelsen känslan när man kommer hem och ser ett stort paket från Sverige i dörren. Julstake, julstjärna, mjölkchoklad, kexchoklad och CHOKLADKALENDER :D Love ma family!

 
 
Och ikväll är det säsongspremiär för hockeyn, taggad just nu! Laget vi möter är dock bra och vi är ganska starkt nederlagstippade om man säger så. Får se hur det går, härlgit att börja säsongen iaf! 

Älskar traditionerna i skolan också på matchdagar också! Med fotbollen så var det matchtröjor/uppvärmningströjor. I hockey har man valet att antingen klä upp sig i skjorta och slips eller ha uppvärmningsjackan på sig. Då jag ännu inte har min jacka, var det ett enkelt val! Skulle nog valt det ändå, kul att klä upp sig!

Imorn börjar basketsäsongen också, typ vinterns amerikanska fotboll här dvs hela skolan går på matcherna! Brush är tydligen riktigt bra också så det kommer nog bli kul!

Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0