Tidning!

Var i tidningen igår kul att hamna i All Star-laget för det här skoldistriket, typ vår conference + några till och privatskolor tror jag. Biblotikarien på skolan visade mig tidningen. Det var en tjej som kom med i All Star laget också så biblotikarien hade klippt ut sidan och, highlightat våra namn och satt upp med en anslagstavla :)  


Vår coach hade en intervju för några veckor sen om säsongen och då nämndes jag som leading scorer, ska försöka hitta en bild på den också, måste ju visa vilken kändis man är här ;)

Fick denna av mina föräldrar idag. Det var en julklapp men dom var inte säkra på om jag ville ha den här sorten eller nåt av ett annat märke så därför fick jag öppna den nu :) blir att testa den imorn, God jul! 

 
Den blir kul att använda över jullovet, har glömt säga att jag och John ska till Florida då i 12 dagar :D Sjukt taggad! 

Nu när jag ändå inne på att visa härliga saker! Här kommer ett screenshot på mina betyg, straight A:s! har A- i några men det är fortfarande ett A. Har som mål att slå systern min, nu blir det bara att hålla ut i 6 månader till, behöver nämligen A i alla ämnen för att slå hennes betyg när hon var här haha!  Får se hur det går haha!

Nu blir det av till basketmatch, har höga förväntningar nu när förra var så kul! 

Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Som sagt, tur att man inte behöver tycka synd om dig! Haha kul att få bekräftelse ju :) och att du gör bra ifrån dig på alla sporter du ger dig på samt skolan är ju inte så tokigt ;)

Svar: Haha oh stop it, i´m blushing!
usaviktor.blogg.se

2012-12-08 @ 01:16:28
Postat av: Din älskade syster

Haha, du kommer aldrig kunna slå mig då du inte har möjligheten att få A+ ;)
Btw, din spanskalärare Michaela (från Katarina) hälsade så gott till dig.

Kul att se ditt superego igår på skype <3

Svar: Damn, failade att slå dina underbara betyg syrran! Haha egot kommer bara att växa!
usaviktor.blogg.se

2012-12-08 @ 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0