Cleveland, Ohio!

Äntligen händer det nåt!

I fredags ringde YFU och sa att dom hade ett förslag på placering till mig, en ensamstående man som bor i Cleveland, Ohio! Han jobbar som revisor och verkar kulturellt och sportintresserad.
Just nu vet jag nästan ingenting om honom förutom att han verkar skön, aktiv och trevlig, det är iaf den bilden YFU USA:s brev ger av honom, förhoppningsvis stämmer den!

Han gav också ett förslag på en skola, Charles F Brush High School där det går 1700 elever! Hörde först att det gick 4000 elever på skolan så 1700 låter klart skönare :)
Skolan ser riktigt amerikansk ut och verkar enorm, den har t ex 8 tennisbanor och bara någon km bort ligger en stor golfbana. Min värdpappa bor 3 miles, ungefär 5 km, ifrån skolan vilket är ganska skönt :)
Så här ser den ut!


I fredags sa YFU att det var bra att tänka på saken så jag accepterade inte placeringen direkt, istället ringde jag för en timme sen och tackade ja, så nu ska dom snacka med skolan så att jag kan gå där :) Det känns ju inte som om det skulle vara ett problem egentligen, om dom är 1700 elever på skolan kan ju inte en person mer eller mindre spela nån stor roll tycker jag ;)

Men nu väntar jag iaf på att få veta mer om min värdpappa, skolan och allt annat! Ciao!



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0