Sköna Ohio-lagar

Så är man tillbaka till väntan igen!
Först var det väntan på olika papper i brevlådan, sen var det väntan på att bli placerad och nu är det väntan på att YFU ska fixa skolan så att jag kan få kontakt med honom. Galet!

Har iaf kollat upp lite mer om skolan, vilka sporter och ämnen som finns att välja på och kollat en massa andra grejer om Cleveland och Ohio. T ex vad Ohio har för konstiga lagar, här kommer dom bästa!
 
  • If one loses their pet tiger, they must notify the authorities within one hour
  • It is illegal to fish for whales on a sunday
  • it is illegal to get a fish drunk
  • a policeman may bite a dog to quiet him
  • You cannot eat a doughnut and walk backwards on a city street
  • No one may be arrested on sunday or on the Fourth of July
Surt att jag varken får supa ner en fisk eller fiska valar på en söndag, men jag får klara mig ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Attans alltså! Otur det där med lagarna. Jag hoppas du klarar dig i alla fall!

2012-07-20 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0